Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

BB cream garnier για μικτες λιπαρες επιδερμιδες για ματ αποτελεσμα - review



Γεια σας κοριτσια μου!!!
Τι κανετε???


Αυτη τη φορα ειπα και να κανω και εγω review 
για μια απο τις πιο πολυσυζητημενες ΒΒcreams 
που εχουν κυκλοφορησει στην ελληνικη αγορα!


Την BBcream της GARNIER για μικτες λιπαρες επιδερμιδες
στην light/fair αποχρωση!


SAM_0571mere


SAM_0587mere


SAM_0559mere


Ξεκιναω να σας αναφερω οσα παρατηρησα απο την χρηση της!


Η πρωτη εικονα που ειχα οταν την αντικρυσα
ειναι η αρκετα νερουλη συνθεση της!
Επρεπε να την εχω αναποδα για να μην χυνεται στο καπακι!
Βεβαια, εχω δει οτι εχουν κυκλοφορησει νεες συσκεασιες με καινουρια στομια
που αποτρεπουν απο το να χυνεται.

Απλωνεται παρα πολυ ευκολα και προσφερει ελαφρια προς μετρια καλυψη 
και μπορειτε να χτισετε ανετα το τελικο αποτελεσμα!
Καλυπτει ικανοποιητικα: ελαφριες κοκκινιλες, 
μικρα σπυρακια, μικροατελειες και ηπιες δυσχρωμιες!

Εχει εντονη μυρωδια οινοπνευματος μεχρι να απλωθει στο προσωπο 
η οποια μετα απο λιγο εξαφανιζεται.

Η αληθεια ειναι πως δεν δινει ακριβως ματ αποτελεσμα 
και χρειαζεται απαραιτητως πουδριτσα για σεταρισμα στο τελος
ωστε να μην υπαρχει αυτη η ενοχλητικη γυαλαδα!
Η λιπαροτητα εμενα αρχιζει να φαινεται μετα απο 6-7ωρες!

Τελος, για τις πιο λευκες-πορσελανινες χρωματικα επιδερμιδες
ακομα και η light αποχρωση ειναι αρκετα σκουρα...
Και πορτοκαλιζει λιγακι!

Την αγορασα 10ευρω τα 40ml.


SAM_0607mere


SAM_0625mere


SAM_0632mere


SAM_0662mere


Overall...
Ειναι απο τις πιο αξιοπρεπεις επιλογες για drugstore ΒΒcream
που κυκλοφορουν στην ελληνικη αγορα!
Για μενα, προσωπικα, ειναι ενα σιγουρο rebuy!!!
Αν και η συγκεκριμενη εχει αρκετα μικροπροβληματακια, 
ανετα τα παραβλεπω αφου το τελικο αποτελεσμα με αφηνει ικανοποιημενη!




Περιμενω με ανυπομονησια τα δικα σας σχολια και τις δικες σας εντυπωσεις!
Την εχετε δοκιμασει την συγκεκριμενη BBcream???
Ποια ειναι η ΒΒcream που εσεις χρησιμοποιειτε???

18 σχόλια:

  1. Μ'αρέσει αρκετά αλλά μου είναι πολύ σκούρα δυστυχώς και όντως πορτοκαλίζει λίγο. Αντιθέτως η καινούρια της Maybelline (θα βαρεθείτε να σας λέω γι'αυτή την ΒΒ ειλικρινά) είναι τέλεια. Πολύ ωραίο review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι σε ειδα που ελεγες για αυτη! Θα τη δοκιμασω συντομα συντομα και αυτη γιατι ειμαι πολυ περιεργη!!! Για να το λες κατι θα ξερεις!!!

      Διαγραφή
    2. Το λέω επειδή είμαι πολύ άσπρη, ενθουσιάστηκα κυρίως για το χρώμα (είναι η μόνη που δεν πορτοκαλίζει) και για την κάλυψη! Αύριο θα ανεβάσω κι ένα βίντεο που τη χρησιμοποιώ για να δεις κιόλας αν είναι!

      Διαγραφή
    3. Θα την παρω και αυτη σιγουρα να την δοκιμασω! Περιμενω με ανυπομονησια το βιντακι σου!!

      Διαγραφή
  2. δεν την έχω δοκιμάσει αν και έχω ακούσει καλά λόγια. Είμαι όμως πολύ ικανοποιημένη με της L'oreal: http://evdokiastergiopoulou.blogspot.gr/2013/05/h-cream-bb-cream-battle-bb-creams.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω ειχα δοκιμασει αυτη της Loreal και δε μου αρεσε καθολου! Δε ξερω η Loreal με απογοητευσε φετος με τη bb και τις ccs που εβγαλε.. Σε μενα δεν ταιριαξε!

      Διαγραφή
  3. Συμπαθητική bb cream αλλά εγώ αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με τη συγκεκριμένη.... οξειδώνεται και γίνομαι ροζ μετά από λίγη ώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχαχ! Εσυ ροζ εγω πορτοκαλι! Εμενα δε μου οξειδωνει αλλα πρεπει να την σβηνω απειρως καλα σε λαιμο γιατι διαφορετικα η light αποχρωση μονο light δεν ειναι!!!
      Η κατασταση ειναι δραμα για τις πολυ ανοιχτοχρωμες!!

      Διαγραφή
  4. ωραίο review!δεν έχω δοκιμάσει ακόμα ίσως στο μέλλον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Την αγαπώ γιατί είναι ό,τι πρέπει για γρήγορο και εύκολο μακιγιάζ. Βάζω ελάχιστη στο κέντρο του προσώπου και απλώνω προς το έξω και δεν έχω καν πρόβλημα με το χρώμα! Τη χρησιμοποιώ ένα χρόνο τώρα και σύντομα θα την ξαναπάρω, δε μένω χωρίς αυτή ;-)

    Φιλιά πολλά πολλά Ελενάκι μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφιααααα μου!!!!
      Τη bb αυτη δε θα σταματησω να την περνω και εγω! Εχει βρει μονιμη θεση στο νεσεσερ μου!! Ειναι πραγματικα απο τις πιο καλες επιλογες εκει εξω!

      Ελπιζω να εισαι καλα και να περνας τελεια!!!
      Πολλα πολλα φιλιαααα και απο μενα!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  6. εγω είμαι ευχαριστημένη με την πρώτη bb την light απόχρωση , μου εχει ταιριάξει μια χαρα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και μένα που έχει το "νέο" στόμιο πάλι τρέχει :/
    Αλλά κατά τα άλλα είναι πολύ καλή!!!I like it!
    Επίσης, δεν μου μυρίζει...αλλά σίγουρα θέλει πούδρα αλλιώς γυαλίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και με το νεο στομιο παλι τα ιδια??.... Κριμα.... Οσο για τη μυρωδια μαλλον πρεπει να την φτιαξανε!
      Αλλα η πουδρα απαραιτητη απο οτι καταλαβα! Δεν την γλυτωνουμε!!!

      Διαγραφή
  8. Την χρησιμοποιώ εδώ και ένα χρόνο! Την ξανά αγόρασα πρόσφατα με την καινούργια συσκευασία που θεωρώ πως είναι χειρότερη στο να φεύγει επιπλέον ποσότητα αλλά ...εντάξει! Είναι η μόνη bb cream (από όσες έχω δοκιμάσει) που μου έχει ταιριάξει απόλυτα! Δεν με πορτοκαλίζει, αντιθέτως είναι ότι πρέπει για την 'λευκή' μου επιδερμίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαλλον εγω ειμαι σαν φαντασμα για αυτο μαλλον δειχνει η διαφορα σε μενα!! :-DDDDD
      Και εγω σιγουρα θα την ξαναγορασω ειναι must πλεον!!
      Πολλα φιλακια Μαρια μου!!!

      Διαγραφή