Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

back to school makeup essentials



Γεια σας κοριτσια μου!!!
Τι κανετε???

Το καλοκαιρακι μας αποχαιρετα σιγα σιγα
-δεν το πιστευω οτι περασε τοσο γρηγορα ο Αυγουστος-
και προετοιμαζομαστε για τον Σεπτεβρη!

Και μιας και αρκετες νεαρες φιλες μου 
εχουν ηδη αρχισει να προτοιμαζονται για τις πρωτες σχολικες μερες
θα σας πω τις ιδεες μου για ενα back-to-school makeup
γιατι η αυτοπεποιθηση στο σχολειο ειναι απαραιτητη!!!

Bεβαια, προσπαθησα να μεινω στα απολυτως αναγκαια
και στις οσο το δυνατο πιο οικονομικες επιλογες!
Παμε να δειξω...


SAM_1935mere

Μια ενυδατικη με χρωμα, aka bb, για ματ αποτελεσμα 
και για ελαφρια καλυψη ειναι ο,τι πρεπει!
Στο παραπανω link θα βρειτε αναλυτικο review!
10ευρω 40ml
Αν υπαρχουν επιπλεον ατελειες, κοκκινιλες, σπυρακια, κουρασμενα ματακια 
ενα καλυπτικο concealer ειναι αυτο που χρειαζεται!
Μια πολυ καλη επιλογη ειναι το concealer της bourjois της σειρας healthy mix.
Πολυ καλο, σταθερο και καλυπτικο με απειρη ποσοτητα!
13ευρω 10ml


SAM_1972mere

Επειτα, η καταλληλη πουδρα για τις πιο λιπαρες επιδερμιδες ειναι must!
Αγαπω αυτη της maybelline dream mat powder,
ειναι τοσο ελαφρια και τοσο αερινη
και δινει ματ αποτελεσμα για αρκετες ωρες μπορω να πω!
14ευρω 9gr
Την συγκεκριμενη την εχω στην τσαντα μου 
για μικρα touch ups κατα την διαρκεια της μερας
και την εφαρμοζω με ενα kabuka-κι ταξιδιου απο ecotools!
15ευρω


SAM_1948mere

Παντα μου αρεσε να βαζω mascara τα σχολικα μου χρονια!
Δεν εβαζα μαυρη αλλα πηγαινα σε πιο πρωινες-καφε-safe αποχρωσεις!
Μια πολυ καλη που εχω δοκιμασει ειναι η colortrend απο avon
στην αποχρωση brown/black.
Στο link θα βρειτε και swatches!!
8ευρω 7ml


SAM_1927mere

Για δροσερα μαγουλακια υγειας,
το silky touch blush 10 adorable απο essence,
ενα απαλο παστελ baby pink χρωματακι ειναι ιδανικο! 
3ευρω 5gr
Οσο για τα χειλη εχω να σας προτεινω 
απο τα αγαπημενα μου xxxl shine lipglosses απο essence, το 19 nude candy!
Τι να πρωτοπω για τα συγκεκριμενα lipglosses!
Τα φοραω αντι για καποιο balm οταν ειναι να βγω απο το σπιτι, 
εχουν απιθανη εφαρμογη, δεν κολλανε, ειναι πολυ πολυ ενυδατικα, 
εχουν μια ελαφρια φρουτενια μυρωδια 
και κανουν τα χειλη να φαινονται ζουμερα!
Το συγκεκριμενο δινει μια γλυκια λαμψη στα χειλη και ενα ελαφρυ χρωμα!
2ευρω 5ml



Αυτα ειχα να σας προτεινω για την επιστροφη στα θρανια!!!
Πως σας φαινονται?
Μεχρι την επομενη φορα...
Πολλα πολλα φιλιαααα!!!



Τα προϊοντα με (*) εχουν σταλει σε μενα για δοκιμη.

28 σχόλια:

  1. The Healthy Mix concealer is really good. I use it regularly and I think I'll even repurchase it :).

    xx
    http://gita-oddsandends.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. It has such a huge amount of product and personally speaking I'm defenatelly going to repurchase it!!!
      One of the best concealers out there!
      Kisses girl!

      Διαγραφή
  2. Πολύ καλές οι επιλογές σου! Θέλω πολύ να δοκιμάσω το healthy mix, αλλά για κάποιο λόγο τα Hondo's της περιοχής μου έχουν σταματήσει να φέρνουν bourjois και δεν τα βρίσκω πια αλλού! *νεύρα*
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ σε καταλαβαινω! Και στη δικη μου περιοχη δεν το ανανεωνουν συχνα το σταντ της bourjois... Νευρα και απο μενα! Και πηγαινω Ερμου της περισοοτερες φορες!

      Διαγραφή
  3. Την bb,το κονσίλερ και το λιπγκλος τα έχω και γω και είναι πολύ αγαπημένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εγώ προτιμούσα την καφέ μάσκαρα όταν ήμουν πιο μικρή, δίνει πιο φυσικό αποτέλεσμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι νομιζω οτι καλυτερο το πιο φυσικο! Ειδικα αν καθεσαι στα πρωτα θρανια! :-DDDD

      Διαγραφή
  5. Έχουμε κοινά γούστα! Όλα σχεδόν είναι αγαπημένα μου προϊόντα! Πολύ ωραίο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όμορφα προϊόντα! Πολύ ωραίο ποστ!
    Θα δοκιμάσω σύντομα την πούδρα της Maybelline!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλειες επιλογές!! Αυτό το concealer της bourjois όλο λέω να το δοκιμάσω και όλο κάτι γίνεται και δεν το παίρνω, δε θα μου ξεφεύγει για πολύ όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχα!! Νομιζω πως πρεπει να γινει δικο σου συντομα!!
      Πολλα πολλα φιλακια κοριτσακι μου!

      Διαγραφή
  8. Ωραίες επιλογές για ένα απλό, γρήγορο, διακριτικό μακιγιάζ! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω Σταυρουλα! Αυτο ακριβως ειχα στο μυαλο μου! Διακριτικοτητα και απλοτητα τα νυσταγμενα σχολικα πρωινα!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχα και ακριβώς όσα χρειάζονται είναι αυτά που επέλεξες!! Πρέπει να δοκιμάσω κι εγώ κανένα ρουζάκι από essence!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ρουζακια ειναι πολυ καλα για την τιμη τους! Με λιγα χρηματα σε βγαζουν ok!!
      Πολλα φιλακια Ντινακι μου!

      Διαγραφή
  10. έχουμε κοινά γούστα στα καλλυντικά!Εχω την bb cream της garnier,την dream mat και το lipgloss της essence!χιχι Είμαι πολύ ευχαριστημένη από όλα αν και την bb cream την αγόρασα πρόσφατα οπότε δεν την έχω δοκιμάσει!το healthy mix είναι καλό και για κάτω από τα μάτια?φιλιααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολυ χαιρομαι!!! Η bb ειναι παρα πολυ καλη! Μακαρι να την εβγαζαν και σε ακομα πιο ανοιχτη αποχρωση! Anyway!!
      Ναι το healthy mix ειναι ενα θαυμασιο κονσιλερ! Ειναι αρκετα καλυπτικο, παραπανω απο μετρια καλυψη θα ελεγα ο,τι προσφερει και φωτιζει! Ειχα παρει την αποχρωση 52, κιτρινιζει λιγακι, και ετοιμαζομαι να παρω την 51 που την ειδα πιο φωτεινη!

      Διαγραφή
  11. Ναι κ εγώ σκέφτομαι μηπως είναι σκουρόχρωμη για μένα το χειμώνα!γιατί είμαι ακόμα λίγο μαυρισμένη στο πρόσωπο και μου κάθεται καλά σαν χρώμα τώρα..Ωραία θα το πάρω το κονσίλερ γιατί θέλω ένα καλυπτικό κονσίλερ για τους μαύρους κύκλους αλλά να είναι συγχρόνως και φωτεινό!Πάντως αν σε ενδιαφέρει για φως κάτω από τα μάτια έχω το κονσίλερ της essence το stay natural και είναι πολύ καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τετοια μου λες βραδιατικα! Στην επομενη βολτα για ψωνια θα το κοιταξω και εγω!!
      Σε ευχαριστω!
      Πολλα φιλια και καλοβραδυ!

      Διαγραφή
  12. τέλειο ποστ και ΥΠΕΡΟΧΗ η νέα εμφάνιση του μπλογκ! Τοσο παιχνιδιαρικο και ζωηρο! Αγαπώ!!!
    Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσακι μου γλυκο!!!!! Σε ευχααριστω πολυ πολυ και χαιρομαι που σου αρεσει!!!

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφες επιλογές...

    Θα χαρώ πολύ αν περάσεις κι από το blog μου και με ακολουθήσεις αν σου αρέσει...

    Ευχαριστώ πολύ

    http://chezmoibychadlen.blogspot.gr

    https://www.facebook.com/chezmoichadlen

    Chadlen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ και θα περασω και απο το δικο σου μπλογκ!

      Διαγραφή