Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

essence gel-look top coat review



Γεια σας κοριτσια μου!!
Τι κανετε??


Αυτη τη φορα θα σας πω τη γνωμη μου 
για το gel-look top coat απο essence...
Γιατι, οπως και να το κανουμε, τα οικονομικα top coats ειναι πειρασμος!
Παντα θελεις να χεις παραπανω απο ενα!
Ετσι, για να μην ξεμεινεις ποτε!
Και οταν τα βλεπεις εκει στο σταντ κατι σε πιανει!
Ετσι, την τελευταια φορα που ημουν στα Hondos
με επιασε αυτο το κατι και πηρα ενα-δυο μπουκαλακια
απο gel-look top coat της essence!


SAM_2029mere


Τα χρησιμοποιησα μεχρι τελους και
η γνωμη που σχηματισα ειναι η εξης:

Το συγκεκριμενο toap coat δινει απιστευτα εντονη γυαλαδα!
Την λατρεψα!
Και πραγματικα βοηθα να μενει το βερνικι στη θεση του για μερες!
Η αντοχη που προσεφερε με εντυπωσιασε!
Το μανικιουρ μου αντεξε για 5 μερες και το πεντικιουρ για μια βδομαδα
χωρις ιχνος ξεφλουδισματος!

Ωστοσο υπηρξαν καποια αρνητικα...
Το συγκεκριμενο ισχυριζεται οτι προσφερει gel-look. Noway!
Η συνθεση του ηταν αρκετα παχυρευστη και δυσκολα δουλευοτανε.
Στην αρχη που το ανοιξα ηταν ok, δε λεω,
αλλα απο την μεση και μετα επηξε παρα πολυ...
Επισης, με πεθανε στην αναμονη για να στεγνωσει!
Δε το ξαναπερνω αυτο το βασανο!
Τελος, μου δημιουργουσε παρα πολυ μικρες φουσκαλιτσες...
Με οποιο τροπο και αν δοκιμαζα να τις αποφυγω,
παντα δημιουργουσε φουσκαλιτσες...
Που ειναι το χειροτερο μου!


Overall, δε νομιζω να το ξαναπαρω...
Τα αρνητικα ξεπερασαν κατα πολυ τα θετικα.
2ευρω 8ml



Αυτα ειχα να σας πω και αυτη τη φορα!
Εσεις το εχετε δοκιμασει το συγκεκριμενο? Σας αρεσε??
Μακαρι να βρω καποια αλλη εναλλακτικη απο essence!
Και αν θελετε προτεινετε μου στα σχολια καποιο αλλο top coat
που να σας εχει βολεψει για να το δοκιμασω!
Πολλα πολλα φιλιααα!!!


29 σχόλια:

  1. Δεν το έχω δοκιμάσει..και δεν γνώριζα καν την ύπαρξή του!
    Δεν αλλάζω το seche vite!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το seche vite ε?? Μου φαινεται κοντοζυγωνει η ωρα να το αγορασω! Πρεπει να ειναι πολυ καλο απο οσα ακουω!

      Διαγραφή
  2. Insta-Dri από Sally Hansen είναι το καλύτερο που έχω δοκιμάσει ως τώρα! Έχω ένα της Essence, αλλά δεν το έχω πολυχρησιμοποιήσει ακόμα για να σχηματίσω γνώμη, πάντως αν φταίει αυτό (που νομίζω αυτό φταίει), αργεί πολύ να στεγνώσει επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Insta-Dri έχει 8 ευρώ στα Sephora, και ευτυχώς δεν πήζει τόσο εύκολα!

      Διαγραφή
    2. Πηγα και το πηρα! Και συντομα θα το δοκιμασω Μαριαννα μου!!!

      Διαγραφή
  3. Αυτό το top coat tο δοκίμασα κι εγώ και έχω την ίδια ακριβώς γνώμη!!!Μακράν το χειρότερο είναι η φουκαλίτσες οι οποίες στη δική μου περίπτωση ήταν σε όλα τα νύχια και πάρα πολλές!!!Θα συμφωνήσω και με τη Μαριάννα Insta-dri!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μενα τα ιδια!!! Φουσκαλες παντου.... Για πεταμα το συγκεκριμενο, για τα σκουπιδια.... Με πεισατε με το ινστα-ντραι και το πηρα!!!

      Διαγραφή
  4. Οντως βασανιστηριο μεχρι να στεγνωσουν!!Το χειροτερο μου, ever!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλα το συγκεριμενο ασυναγωνιστο στην αναμονη! Με το ζορι το τελειωσα να μην παει χαμενο...

      Διαγραφή
  5. Δεν πολυ-χρησιμοποιώ top coat αλλά το συγκεκριμένο δεν νομίζω να το πάρω! Κι εγώ δεν τις μπορώ καθόλου τις φουσκάλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πωπω και εγώ δε μπορώ να περιμένω ώρες να στεγνώσει,μετά εκνευρίζομαι και τα χαλάω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχ! Και εγω τα ιδια το τι νευρα εκανα, δε λεγεται! Ενταξει ειπαμε να περιμενουμε αλλα οχι και μια μερα ολοκληρη!

      Διαγραφή
  7. Έχω πάρει και εγώ ένα φτηνό αλλά της εταιρίας Farmasi... Δεν είναι άσχημο για 2 ευρώ και δεν έκανε φουσκάλες. Επίσης δεν αργεί να στεγνώσει!

    http://miscellaneousblogger111.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμμ!! Θα το εχω υποψιν μου να το δω καποια στιγμη!
      Σε ευχαριστω πολυ!

      Διαγραφή
  8. Ευχαριστούμε για την ενημέρωση! όχι δεν το έχω δοκιμάσει & ψάχνω και εγώ ένα καλό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μολις το βρω θα ενημερωσω!
      Απο αυτο της eseence μεινε μακρυα παντως!

      Διαγραφή
  9. Ναι βρε παιδί μου!!Μια από τα ίδια!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπως καταλαβα ειμαστε πολλες οι δυσαρεστημενες απο αυτο!

      Διαγραφή
  10. Αχ και ήλπιζα να βρω μία φτηνή εναλλακτική για top coat γιατί τα τελειώνω πολύ γρήγορα. Εγώ χρησιμοποιώ το Supreme της Seventeen και μου αρέσει πολύ. Το έχω αγοράσει πολλές φορές. Κοστίζει 6 ευρώ!
    mintfloraldiary.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το εχω υποψην μου! Θα το κοιταξω σιγουρα! Σε ευχαριστω πολυ!

      Διαγραφή
  11. Αν και το σκεφτόμουν, τελικά ΔΕΝ θα το δοκιμάσω, μια κ όπως βλέπω καμία δεν έμεινε ευχαριστημένη.
    Τελευταία μου αγορά ήταν τα gel look-top coat & quick-dry top coat από τη Golden Rose (2e έκαστο-10,5ml). Εξαιρετικά ικανοποιημένη, απλώνουν πολύ καλά (αν σκεφτείς πως έχουν κ μεγαλύτερο βουρτσάκι), στεγνώνουν γρήγορα και αντέχουν πολύ!
    Πιστεύω επόμενη αγορά θα είναι το Insta-Dri της sally Hansen, μια και διαβάζω πολύ καλά σχόλια
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Golden rose δε βρισκω ευκολα δυστυχως.... Αλλα αγορασα προσφατα το insta-dri αφου πολλες κοπελες με συμβουλεψαν πως ειναι πολυ καλο!

      Διαγραφή
  12. Δεν το έχω δοκιμάσει, και αν κάνει και φουσκαλίτσες χάλια.. χρησιμοποιώ το top coat από Nfu Oh και δεν νομίζω να το αλλάξω ποτεεε!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΑΑ Ντινακι που μπορω να το βρω αυτο που χρησιμοποιεις???

      Διαγραφή
  13. Με επεισε η κριτικη σου! Δεν θα το αγορασω! χαχα Εαν θελεις ριξε μια ματια στο νεο μας blog.Θα χαρουμε πολυ να γινεις μελος στην παρεα μας! http://cherry2blossom.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή