Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

La Roche-Posay Physiological Cleansing Gel review



Γεια σας κοριτσια μου!!!
Τι κανετε???


Αυτη τη φορα θα σας μιλησω
για ενα προιον ντεμακιγιαζ 
και πιο συγκεκριμενα
για το  Physiological Cleansing Gel απο La Roche-Posay.


DSC02526mere


Πριν λιγο καιρο, εκμεταλλευομενη τις εκπτωσεις στο φαρμακειο της γειτονιας μου,
αγορασα το συγκεκριμενο προιον μιας ηθελα πολυ να το δοκιμασω!


Eχω μεικτη/λιπαρη και ανα περιοδους ευαισθητη επιδερμιδα...
Και αφου το συγκεκριμενο gel απευθυνεται 
σε κανονικες/μεικτες ευαισθητες επιδερμιδες
και ηταν αρκετα κοντα στις αναγκες μου, το αγορασα!


DSC02529mere


Και δοκιμαζοντας το αρκετο καιρο 
σχηματισα τη γνωμη μου
η οποια ειναι η εξης:


Προκειται για ενα πολυ πολυ πολυ απαλο gel ντεμακιακιαζ!
Πραγματικα, τοσο απαλο δεν ειχα ξαναδοκιμασει!
Με μια απαλη εως ανεπαισθητη μυρωδια!
Μου αφηνε το δερμα απιστευτα απαλο και μαλακο 
ματ, χωρις καθολου τραβηγματα και κοκκινιλιες!
Χωρις κανεναν ερεθισμο, ακομα και στην περιοχη των ματιων!
Και ολα καλα μεχρι εδω!


Το προβλημα ομως ειναι οτι δεν κανει πολυ καλα τη δουλεια του..
Δυστυχως, προς απογοητευση μου παρατηρησα πως δεν ξεφαφει καλα...
Σε καποια σημεια το foundation και το concealer δεν εφευγε,
ειδικα στα σημεια γυρω απο τη μυτη!
Υπηρξαν φορες που αναγκαστηκα να πλυνω δυο-τρεις φορες το προσωπο μου 
μεχρι να φυγει ολο το μακιγιαζ που ειχα κανει..
Τωρα προσπαθω να το τελειωσω χρησιμοποιωντας το 
μονο οταν κανω ελαφρια βαψιματα...


SAM_0697mere


Η  τιμη του ειναι 15ευρω.
Η ποσοτητα του ειναι 200ml.
Εγω το αγορασα με εκπτωση 30% οποτε μου ηρθε πολυ πιο οικονομικο.


Δε νομιζω να το ξαναγορασω....


SAM_0702mere


Αυτα ειχα να μοιραστω και αυτη τη φορα μαζι σας!
Ελπιζω να μην ημουν πολυ αυστηρη
γιατι τα προιοντα της La Roche-Posay γενικα αποτελουν εγγυηση!!!




Πολλα πολλα φιλακιααα!
Και τα λεμε την επομενη φορα!!!

20 σχόλια:

  1. Πρέπει να έχει υπέροχη υφή αλλά όντως δεν αξίζει. Δοκίμασε να το χρησιμοποιείς μετά το ντεμακιγιάζ για να βγάζεις ό,τι έχει μείνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τα λεφτακια μου κλαιω.... Τι να πω βρε παιδι μου! Ναι απο υφη καλο ειναι δε λεω αλλα απο ντεμακιγιαζ....! Αααα πολυ καλη η ιδεα σου θα το προσπαθησω!

      Διαγραφή
    2. Σε όλες μας συμβαίνει αυτό πολλές φορές! Χαίρομαι που σε βοήθησα!:)

      Διαγραφή
    3. ΣΕ ευχαριστω πολυ γιατι στο τσακ κρατιομουν μην το πεταξω...

      Διαγραφή
  2. πω πω δεν περιμενα να διαβασω κατι τετοιο... λατρευω τα προιοντα της lrp και μεχριτωρα εμενα παντα ευχαριστημενη.... =S

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα και εγω το ιδιο! Οτι εχω παρει απο αυτη τη LRP τπτ δε με ειχε απογοητευσει! Ισα ισα που εχω πολλα αγαπημενα απο αυτην και θα συνεχιζω να την τιμαω με αλλες αγορες! Απλα το συγκεκριμενο δε δουλεψε καλα σε μενα..

      Διαγραφή
  3. Μπράβο! Ωραιο πραγμα να ενημερώνεσαι για να μη χαλάς άδικα χρήματα! σωστή ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. pws to xrisimopoieis??san gel ka8arismou??i to vzeis se vamvaki??gt genika apla me to plusimo me kanena demakigiaz den exeis teleio apotelesma..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε βρεγμενο προσωπο κατευθειαν το εβαζα και εκανα μασαζ παντου... Δε ξερω τι να πω.. Γιατι δεν δουλεψε....

      Διαγραφή
    2. gia valto kai se vamvaki..kai afine to merika deuterolepta sta matia..isws etsi kanei douleia!gia na min pane xamena kai ta lefta sou!

      Διαγραφή
    3. Τι να πω θα το δοκιμασω και ετσι μην τυχον και γινει κατι! Ευχαριστω παντως κοριτσακι μου!

      Διαγραφή
  5. Μπορείς να δοκιμάσεις να το χρησιμοποιήσεις σαν τζελ καθαρισμού αντί για ντεμακιγιάζ. :) Κρίμα που δεν σε βόλεψε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καπως ετσι το χρησιμοποιω! Μονο οταν θελω να φρεσκαρω το προσωπο μου.... Κριμα ναι....

      Διαγραφή
  6. Πωωω, 15 ευρω πεταμένα; Ε, όχι. Να μην το έχω στα υπόψην μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να σου πω βρε κοριτσακι μου??!! Αν εχεις τη δυνατοτητα να το δοκιμασεις δοκιμασε το για να δεις αν εσενα σου κανει.. Σε μενα παντως δεν δουλεψε....

      Διαγραφή
  7. Κρίμα όντως που δεν σε βόλεψε. Και εγώ τα αγαπω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κριμα... Και να φανταστεις ενα σωρο αλλα προιοντα της LRP που χρησιμοποιω ειναι εγγυηση... Το συγκεκριμενο δε μου "κατσε" καλα...!

      Διαγραφή
  8. Looking pod I like that it has the pump !!:) I will look ot up here in the uk :)))
    Come and see me and if you Want we can olkow each other ?:) let me know.

    www.olivains.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή