Σάββατο 11 Μαΐου 2013

2 αγαπημενες μασκες προσωπου APIVITA - apivita masks review



Γεια σας κοριτσια μου ομορφα!!!
Τι κανετε???
Ελπιζω να περασατε ξεγνοιαστα και ξεκουραστα τις φετινες πασχαλινες σας διακοπες!


Και μιλωντας για διακοπες, ξερετε, 
τοτε ειναι που προσπαθω να βρω περισσοτερο χρονο να ασχοληθω με μενα
και να αφιερωσω λιιιιγο παραπανω χρονο στην περιποιηση μου...
Ετσι, καπου αναμεσα στα εκκλησιαστικα μου απογευματα, 
στις γιορτινες ετοιμασιες του νοικοκυριου και τα φασαριοζικα βαφτιστηρια μου,
ξεκλεψα αυτον τον πολυτιμο χρονο!
Να κανω και εγω τις μασκες μου σαν ανθρωπος,
να ειμαι πιο λαμπερη την λαμπρη!!!


Δυο απο τις αγαπημενες μου μασκες ομορφιας
και αυτες που χρησιμοποιω αυτην την περιοδο ειναι της APIVITA, 
η μια για απολεπιση και η αλλη για καθαρισμο!
Δυο τετοιες να εχεις και και εισαι ετοιμη!
Και πιστεψτε με, με εχουν σωσει απειρες φορες που χρειαζομαι
extra δοση ανανεωσης και φρεσκαδας στο προσωπο μου!


SAM_0526mere


Η μασκα της ηπιας απολεπισης ειναι απλα φανταστικη!


SAM_0524mere


SAM_0485mere


SAM_0528mere


SAM_0536mere


Μυριζει σαν σπιτικη μαρμαλεδα και την λατρευω!
Κανει την πιο απαλη απολεπιση ever,
αφηνει αισθητα πιο ανανεωμενο το δερμα μου πιο καθαρο και πιο απαλο!!
Την εχω μεσα στη ντουζιερα μου 
και οποτε βρισκω ευκαιρια την χρησιμοποιω!
Plus, προετοιμαζει τελεια το προσωπο για την μασκα καθαρισμου!!
Τιμη 10ευρω τα 40ml.


Και φυσικα μετα απλωνω μια ποσοτητα απο την μασκα πρασινου αργυλου
για βαθυ καθαρισμο!



SAM_0525mere


SAM_0513mere


SAM_0541mere


SAM_0542mere


Την αφηνω για δεκα λεπτα περιπου μεχρι να στεγνωσει και να κοκκαλωσει 
και οταν τη βγαζω δεν υπαρχει πιο ομορφη αισθηση....!!!
Κανει φοβερη δουλεια
και ειδικα σε ενα προσωπο με μικροατελειες οπως το δικο μου,
το ανακουφιζει και το βοηθα να καθαρισει και να ηρεμησει!
Προσπαθω να την χρησμοποιω μια φορα την εβδομαδα οπωσδηποτε!
Τιμη 10ευρω τα 40ml.



Βεβαια πολυ πριν η Apivita μου δωσει την ευκαιρια
να δοκιμασω τις μασκες αυτες στις νεες τους συσκευασιες,
οι συγκεκριμενες ηταν οι αγαπημενες μου και αγοραζα αυτα τα φακελακια 
τα οποια ειναι ιδανικα για τα ταξιδια και τα νεσσεσερ μας!
Τιμη 3,5ευρω τα 2x8ml.


DSC00460mere


Αυτα ειχα να μοιραστω μαζι σας και αυτη τη φορα!
Περιμενω τη δικη σας γνωμη κοριτσια μου!
Εχετε δοκιμασει καποια απο αυτες τις μασκες?
Ποια ειναι η δικη σας αγαπημενη μασκα ομορφιας?



Πολλα πολλα φιλιαααα!
Και τα λεμε την επομενη φορα!
Bye!!!

30 σχόλια:

  1. Η μάσκα είναι πολύ ωραία με τον πράσινο άργυλο την scrub δεν το έχω δοκιμασει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκιμασε και το scrub και θα με θυμηθεις!! Καλο απογευμα evi μου!

      Διαγραφή
  2. Γενικά μου αρέσουν οι μάσκες με άργιλο οποτε θα τη δοκιμάσω! Και το scrub φαίνεται τέλειο, σπιτική μαρμελάδα είπες;; :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Natalie!!! :-))))
      Ναι να τη δοκιμασεις! Ειναι παρα πολυ καλη!!!
      Τα φιλιαααα μου!!!

      Διαγραφή
  3. τον άργιλο το λατρεύω είναι από τις μάσκες που χρησιμοποιώ πολλά χρόνια τώρα κι όταν βγήκε το σωληνάριο που ήταν το πρώτο έτρεξα να το προμηθευτώ. Μ αρέσει και μένα η μυρωδιά του βερύκοκκου αλλά θέλω πιο δυνατό scrub οπότε προτιμώ αυτό με την ελιά της apivita. Αυτά τα δυο σωληνάρια δε λείπουν ποτέ από το μπάνιο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανς του αργυλου και οι δυο μας! Και οταν μου τελειωσει θα τον ξαναγορασω σιγουρα!!
      Αααα τι ειπες τωρα και αυτο με την ελια ειναι πραγματικα φανταστικο!!

      Διαγραφή
  4. Την μάσκα με πράσινη άργυλο την λατρεύω κι εγώ!! Είναι φανταστική και δεν ξηραίνει καθόλου το δέρμα!! Μια ακόμη φανταστική μάσκα κατά τη γνώμη μου είναι και με ροζ άργυλο!! Γενικά τις λατρεύω!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θελω πολυ να την δοκιμασω! Οταν ξαναπαω σε φαρμακειο θα παρω το φακελακι της!!!
      Τα φιλια μου!!!

      Διαγραφή
  5. Όντως μυρίζει σαν μαμρμελάδα!Την χρησιμοποιω μια φορα την εβδομαδα είναι το βασικό Peeling που κάνω στο πρόσωπο μου!Εγώ την είχα πάρει τελευταία φορά σε προσφορά από τα Hondos κάτω από τα 10 ευρώ.Είναι βολική και για τα ταξίδια !Τα φακελλάκια τα θεωρώ μη πρακτικά και ακριβά σε σχέση με τα μπουκαλάκια!!Τον άργιλο δεν τον έχω δοκιμάσει μόνο ροζ αργιλο έχω βάλει αρκετές φορές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτον τον ροζ τον ακουω συνεχεια!!! Πρεπει να κανει πολυ καλη δουλεια!!!

      Διαγραφή
    2. Οσο για τα φακελακια για το αν ειναι πρακτικα σκεψου οτι το ενα φακελακι σου βγαινει στα 1,8ευρω και φτανει για δυο-τρεις χρησεις τουλαχιστον! Ασε που μπορεις να δοκιμασεις αν σου κανει μια μασκα η οχι πριν επενδυσεις στην κανονικη της συσκευασια!
      Πολλα πολλα φιλακια!!!!

      Διαγραφή
  6. Μ αρέσει πολύ η apivita εταιρεία και χρησιμοποιώ κυρίως τις μάσκες της!!Κάνουν καλή δουλειά και εμένα τουλάχιστον δε μου προκαλούν ερεθισμούς!!Ωραίο ποστ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω κοριτσι μου! Και εγω εχω ευαισθητο δερμα και ποτε με αυτες τις μασκες δεν εμφανισα κοκκινιλες η ερεθισμους!!! Πολυ σημαντικο!
      Πολλα φιλακια!!!

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Αυτο το βερικοκο βρε παιδι μου!!!! Δεν υπαρχει!!!! <3 <3

      Διαγραφή
  8. Και εγώ είμαι τρελή φαν της μάσκας με πράσινο άργιλο, αλλά σκραμπ χρησιμοποιώ το ελιά και πραγματικά λατρεύω το τελικό αποτέλεσμα που αφήνει ο συνδυασμός των δύο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οι μάσκες της Apivita είναι πολύ καλές και φυσικά αγαπημένες!! :)
    Ειδικά αυτή με τον πράσινο άργιλο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτη με το αργιλο την υπεραγαπω! Δε την αποχωριζομαι με τπτ!!!
      Πολλα πολλα φιλακια κοριτσι μου!

      Διαγραφή
  10. δεν εχω δοκιμάσει μασκες τις apivita αλλά ακούω τα καλύτερα... μετά και το δικό σου ποστ νομίζω πρέπει να τους δώσω μια ευκαιρία =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τους δωσεις κοριτσι μου γλυκο! Ειναι παρα πολυ καλη επιλογη!!

      Διαγραφή
  11. Έχω την μάσκα της apivita με πράσινη άργιλο και προπόλη και είναι φοβερή (15€ τα 75ml)! Το scrub δεν το έχω δοκιμάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπαρχουν δυο! Αυτο που αναφερω πιο ηπιο με βερικο και αυτο με την ελια πιο δυνατο! Ειναι φοβερα και τα δυο! Διαλεξε αναλογα τις αναγκες σου και μεινεις κατενθουσιασμενη!

      Διαγραφή
    2. Θα δοκιμάσω μάλλον αυτή με το βερίκοκο! Αυτό το άρωμα σπιτικής μαρμελάδας που λες μου φαίνεται τέλειο! :D

      Διαγραφή
    3. Οταν την μυρισεις περιμενω να μου πεις εντυπωσεις! Θα ξετρελαθεις!!!

      Διαγραφή
    4. Θα το δοκιμάσω αύριο κιόλας! :D

      Διαγραφή
    5. Τελεια!!! Περιμενω νεα σου!!

      Διαγραφή
  12. τελειο review εχω δοκιμασει αλλες μασκες της apivita αλλα θα δοκιμασω το μαρμελαδενιο scrub!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή